+ 2
Inlägg: 1365710
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Uno Gordon: Jag måste säga att Du har humor. Det är bra, ett gott skratt föränger livet, fortsätt så men lägger ner detta skämtet nu. Kör något annat så att Du slipper reta gallfeber på så många. Testa något nytt som t.ex. " Mina kompisar Z och Modin kommer hem nästa år för att tillsammans med Nubben och mig bygga nya Timrå" så skall Du se att det blir inlägg här på HS.
Redigerad kommentar
+ 3
Sv: Apropå nånting...
Tyvärr så har Jontes formkurva pekat neråt sedan -07. Min personliga åsikt är således emot att han få dra på sig den röd/vita tröjan igen.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Uno Gordon:
Ett till tyvärr. Jonte är körd och om du tror att jag gör pressveck på kepsen så är du bara barnslig. Du ska få ditt tröstpris lagom till midsommar.
Ett till tyvärr. Jonte är körd och om du tror att jag gör pressveck på kepsen så är du bara barnslig. Du ska få ditt tröstpris lagom till midsommar.
Tidernas party blir det!
Redigerad kommentar