1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614847 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1365767

Sv: Apropå nånting...
Så verkar det trots allt som att Åkerlund inte ska vara säker på en fortsättning i Timrå IK. Vårt målvaktspar säsongen som kommer kan bli PW och Joakim Lundström. 

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
ÖstrandsNisse: Jag skulle acceptera Lundström och PW, MEN

Om man har Åkerlund som backup om inte PW förlänger så vet jag inte vad jag gör.

Nerverna skulle inte klara att vi går in i en elitserie med Åkerlund och Lundström...

Sv: Apropå nånting...

ÖstrandsNisse: Följde knappast Frölunda (den gågna säsongen) men han gjorde väl rätt bra ifrån sig är det intrycket jag fick. Utöver det så har han väl varit väldigt bra i Sundsvall (som kanske inte är den tacksammaste klubben att vara målvakt i, no offense).

Visst hoppas man kanske på något mer slagkraftigt än Lundström ska erkännas men skulle det bli honom och PW så skulle jag ändå vara rätt nöjd, ett snäpp upp jämfört med förra säsong isåfall.

Redigerad kommentar


Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.