SAIK-Lule går på Tv4sport, vet någon om detta även sänds på web, som det var förra året då kanal5 höll i det, jävla skit kanal 4:an är!
Inlägg: 1365837
Svarskommentarer
Sv: SM-slutspelet
Blizzard: Det är samma sak varje år. Fyran tassar in lagom till slutspelet och förstör upplevelsen för massor av hockeyfans. =( Hockeymördare är vad de är. Världssamfundet borde gå in och stoppa dem.