Kattgubben: sitter perra i syndar båset :)
Inlägg: 1366404
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Blizzard: hehe ;) Vi får inte vara för kräsna. Det är ju konversationerna vi vill åt. Var de sker - ja, det får väl kvitta :P
Men vad fan sitter jag och skriver i Timråboken för egentligen.. jag har ju en dödsviktig match att följa! Forza LAKERS!
Men vad fan sitter jag och skriver i Timråboken för egentligen.. jag har ju en dödsviktig match att följa! Forza LAKERS!
Redigerad kommentar