Simmalugnt: Jag håller med dig i stort. Men nu diskuterade vi graden av opasslighet i att skoja om att Uno scoutade Hedström via Swehockey. Och nä. Jag tycker inte att det hamnade på fel sida någon gräns.
Bragd-Birger: Fast som jag tolkar det så försökte du och El Maco spinna vidare på det som blev så uppförstorat senast och som Uno har både förklarat och bett om ursäkt för så det trodde åtminstone jag var överspelat.
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer