Simmalugnt: Jag håller med dig i stort. Men nu diskuterade vi graden av opasslighet i att skoja om att Uno scoutade Hedström via Swehockey. Och nä. Jag tycker inte att det hamnade på fel sida någon gräns.
Bragd-Birger: Fast som jag tolkar det så försökte du och El Maco spinna vidare på det som blev så uppförstorat senast och som Uno har både förklarat och bett om ursäkt för så det trodde åtminstone jag var överspelat.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.