Blizzard: Undra om Nubben tog kontakt med någon Växjöspelare...?
Inlägg: 1366588
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 11/12
Timrå Icon: Hoppas det är Hilding - var RIKTIGT bra idag...lite mer muskler bara så kan det bli bra....
Redigerad kommentar
Sv: Silly Season 11/12
Timrå Icon: haha kom precis på mig själv, har yrat till det rejält, när någon nämne att Nubben var i Fjällräven och någon nämne Uno och EP så råka jag få det till att dom var och kolla på Jonte, han lirar ju inte i Växjö, kan ha varit därför inte Uno svara på mitt PM >< Borde sova!