En ganska oerfaren målvakt (APW) med en räddningsprocent på 89.4, är det vad Timrå behöver som förstemålvakt?...eller...
Inlägg: 1366652
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
zita: Kollar man på statistik så var vi bättre när Pitkämäki stod, 0.72 i poängsnitt då medans vi hade 0.63 med PW.
Dock så underpresterade laget något så grovt under mestadelen av PWs matcher, vilket då ger oss resultatet att PW bar oss under långa stunder på sina taniga axlar. Utan PW hade vi spelat i kvalserien nu.
Dock så underpresterade laget något så grovt under mestadelen av PWs matcher, vilket då ger oss resultatet att PW bar oss under långa stunder på sina taniga axlar. Utan PW hade vi spelat i kvalserien nu.
Redigerad kommentar
+ 2
Sv: Apropå nånting...
zita: Näe det är ju bättre att man satsar på Backe som verkligen har framtiden för sig. Har du kollat hans stats? En liten ledtråd är att han ligger i absoluta botten bland AHL's målvakter. Du får skeda honom i drömmarna för i TIK lär han inte dyka upp.
PW var en av anledningarna till att vi klarade nytt kontrakt.
PW var en av anledningarna till att vi klarade nytt kontrakt.