jens_88: Vågar man ge Lander (om han stannar och Gabbe lämnar) C'et, Lander kommer få ännu större press nästa säsong endå och ännu högra förväntningar börjar det dåligt då PLUS att han är kapten så kan allt skita sig ganska rejält.
Bara hoppas att han älskar det och kan fortsätta utvecklas, åh vad jag vill ha kvar Lander ett år till!
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Bara hoppas att han älskar det och kan fortsätta utvecklas, åh vad jag vill ha kvar Lander ett år till!