hubbenorlen: Han verkar vara puckkär. ;)
Inlägg: 1366873
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 11/12
T T: Att vara produktiv med det där backspelet mot sig är ingen bedrift. Herregud vad uselt.
Men han har ju gjort hyfsat ifrån sig i AHL också...
Men han har ju gjort hyfsat ifrån sig i AHL också...
Sv: Silly Season 11/12
T T:
Försvarsspelet i motståndarlaget liknar Timrås! Jokela kanske skulle platsa i det där laget?
Försvarsspelet i motståndarlaget liknar Timrås! Jokela kanske skulle platsa i det där laget?