jå1: Torp vore en bra värvning.
Inlägg: 1366890
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 11/12
dr-nix: Skrev aldrig att han var en dålig värvning? Vill bara se en målfarlig back också.
Sv: Silly Season 11/12
dr-nix: Han har en förmåga att vara lite långsam av sig... Men jag gillar hans attityd och stil. Kan bli ok men jag är rädd att han kommer bli supportrarnas nya hackkyckling...