1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614817 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1366901

Sv: Silly Season 11/12
jå1: Väldigt trista värvningar, bara hoppas att stjärnorna tar mer tid. Hallin, Högström, Dahlroth, Larsson och ev Torp. Nu måste bra namn börja komma in. Torp är ingen poängback, vet knappt hur bra han är faktiskt aldrig fastnat på mitt minne, blev förvånad att han bara var 21år iaf.

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 11/12
Blizzard: Tänkte oxå på det. Han verkar ju ha varit med hur länge som helst, känns det som.

Om Torp kommer så blir vi ju mer fysiska på backsidan förmodligen, kan aldrig vara fel mend et måste nog stanna där o sen måste klassbackar in.

En annan sak vi kanske kommer att bli mest utvisade laget igen nästa år så det är kanske därför att Bagarn är aktuell igen? :)

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.