Är ju märkligt hur Bagarn har rasat efter flytten från Timrå. Snacka om fel val att dra till FBK....ja han hade ju kunnat rasa även hos oss, men jag vet inte jag.
Nej tack, dög inte Timrå då, så duger inte han för Timrå nu.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Är ju märkligt hur Bagarn har rasat efter flytten från Timrå. Snacka om fel val att dra till FBK....ja han hade ju kunnat rasa även hos oss, men jag vet inte jag.
Nej tack, dög inte Timrå då, så duger inte han för Timrå nu.