+ 1
Inlägg: 1366968
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 11/12
Timråit H-sand: Du..... vi tar det där på jobbet.
Vi är 2 mot 1. :)
Ang. Hallin har jag gjort en pudel.
Vi är 2 mot 1. :)
Ang. Hallin har jag gjort en pudel.
+ 1
Nu vet man ju inte hur pass allvarligt det ligger till med Bagarn, men blir det värvning så ser jag rätt positivt på detta under förutsättning till ett rätt pris.