+ 1
Inlägg: 1367202
Svarskommentarer
Sv: Kvalserien 2011
Bragd-Birger: Vad är det som får dig att tro att Timrå IK hade gjort det bättre?, Backspelet? PP? Hemmaspelet?
Kvalserien är helvetet för ES-lagen. Knappast troligt att Växjö är ett pisslag när man tagit poäng av MoDo o SSK borta. Finns inga garantier att ES lagen överlever en kvalserie bara för att man förlorat en jävla massa i ES.
Kvalserien är helvetet för ES-lagen. Knappast troligt att Växjö är ett pisslag när man tagit poäng av MoDo o SSK borta. Finns inga garantier att ES lagen överlever en kvalserie bara för att man förlorat en jävla massa i ES.
+ 2
Haha, eller nåt. Där har vi Heart of hockey, svart på vitt.