+ 3
Inlägg: 1367212
Svarskommentarer
Sv: Kvalserien 2011
ÖstrandsNisse: Som min presentation säger, Styr-Björn Nilsson ;)
Jag sitter inte i styrelsen och en källa avslöjar man aldrig.
Jag sitter inte i styrelsen och en källa avslöjar man aldrig.
+ 4
Annars tycker jag att "Styr-Björn" bör krypa ur sitt ide och berätta vem han/hon är. Du skriver som att du sitter i styrelsen. Gör du det bör du förankra det, gör du det inte så är jag jävulskt imponerad av dina källor.