+ 4
Inlägg: 1367216
Svarskommentarer
Sv: Kvalserien 2011
Styr-Björn: Däremot är det modigt och glädjande att du berättar det här på HS, det törs inte jag göra emot mina källor, utan man lägger oftast ut smygande bubblor till medlemmar man får något tillbaka utav.
Keep going.
Keep going.
Jag sitter inte i styrelsen och en källa avslöjar man aldrig.