Tycker vi ska lära av Växjö.. dom har fyra transatlanter, två med dubbelt medborgarskap, och de har spelat ihop 187 poäng tillsammans denna säsong. Mer transatlanter åt folket!
Kan inte länka men Timrå är ute efter Önerud. Han kan bli nästa HV-värvning. Lönebudgeten ska sänkas med 20% så man satsar på unga utvecklingsbara spelare. Allt enl.,Dagbladet. Bagarn är tydligen jätteintressant. Man vill ha svar av PW väldigt snabbt nu. Det står mellan Timrå o Brynäs för Friberg.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.