ersson: De låter helt som en linkan värvning (om de sakerna stämmer), Nubben hade säkert lämnat han ensam över lunchen ;-) och då smäller han till direkt den där Linkan ;)
Blizzard: Jag känner för övrigt en dålig vibb över den här värvningen, om det skulle visa sig att vi värvar honom. Han verkar inte alltför framgångsrik i PP, vilket jag tror att vi är i ett stort behov av. Jag menar, till och med den sjukt långsamma Stefan Andersson hade bättre statistik i PP än honom.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.