Nobba: Vi startade i Tisdags kväll en aktion mot det bedrövliga TVutbudet och obefintliga opartiskheten för våra hockey lag. Dvs. Vi säger vad vi tycker till TV4a. Iom. att Dif ligger sist och SSK inte långt från dem har TV4 valt att knappt nämna Elitserien och dess övre halva i tabellen. Stöd oss i vår kamp och gör dig hörd.
Ett enat Ishockey Sverige kan aldrig bli fel !
Keep It Up !!
Gå in på Länktippset + Forum & Chatt > sporten på 4an
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Dvs. Vi säger vad vi tycker till TV4a.
Iom. att Dif ligger sist och SSK inte långt från dem har TV4 valt att knappt nämna Elitserien och dess övre halva i tabellen.
Stöd oss i vår kamp och gör dig hörd.
Ett enat Ishockey Sverige kan aldrig bli fel !
Keep It Up !!
Gå in på Länktippset + Forum & Chatt > sporten på 4an