KniveN: Känner att jag måste förtydliga mig lite. Jag är inne på Olles linje. Helst skulle jag vilja se typ I. Tarkki/PW men eftersom Timrå säger att såna som Tarkki är för dyr så skulle jag känna mig mer trygg med typ PW/ Jocke än Riddarn/ Jocke med tanke på att vi inte verkar ha råd med vilka målvakter som helst.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Helst skulle jag vilja se typ I. Tarkki/PW men eftersom Timrå säger att såna som Tarkki är för dyr så skulle jag känna mig mer trygg med typ PW/ Jocke än Riddarn/ Jocke med tanke på att vi inte verkar ha råd med vilka målvakter som helst.
Så. Det var det Jag ville säga bara.