Inlägg: 1368885
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Kattgubben: Vi har en förrädare ibland oss.
TT har konverterat till Modo!
DET är lägre än lågt. Jag ska skicka lite mordhot nu.
TT har konverterat till Modo!
DET är lägre än lågt. Jag ska skicka lite mordhot nu.
Just såna grejer är ju dessutom extra jävliga att bli anklagade för eftersom man ju i regel kan tappa jobbet om det ens antyds att man skulle kunna hysa såna åsikter. Därför tycker jag, högst personligt, att man bör kunna avvakta (sedär, Linkan-vokabulär!) tills man har ordentligt på fötterna i såna här fall.
Tilläggas bör, att jag även är starkt emot dylika yttranden som Osten påstås ha yttrat, så ni inte får för er att sätta nån sån etikett på mig.