Johnny Bravo: Jag tillhör själv den skaran ibland. Det kan vara trevligt och gemytligt där faktiskt.
Inlägg: 1368893
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Dragan 2k: förstår att det kan vara trevligt för förnekelsens folk, jävla cykloper är dom allihopa!