jahap, nu viker ssk ner sig också 0-1 för Örebro, 0-1 för modo, då är modo på 2:a plats nu då. Visste att det var för bra för att slå in, jävla skit!
Inlägg: 1368986
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Blizzard: Det kanske inte är så hemskt roligt att vara Timråit just nu.(Men det är det)
Men ha i åtanke att det kunde vara värre.
Man kunde vara m0d0it..
Men ha i åtanke att det kunde vara värre.
Man kunde vara m0d0it..
+ 3