+ 1
Inlägg: 1369323
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
T T: Färjestadare kommer alltid med en massa lustiga förslag om ändringar på elitseriens utformande. Är det Loob som har skickat dig? :P
Vill inte ta upp för mycket plats så jag håller mig kort. Försöker mobilisera folk för att få till en utökning av ES till 14 lag med 52 omgångar. Skriv gärna under och sprid budskapet.
namninsamling.se - Gratis och kvalitetssäkrade namninsamlingar
Caligula
flyttad
Redigerad kommentar