Jahapp, PW till FBK... synd. Visar ingen stor uppskattning mot Timrå men klandrar inte när chansen att jobba med Granqvist dyker upp.
Positivt att det snart lär bli klart med Friberg och Önerud. Det kommer nog bli en intressant trupp till nästa säsong som knappast lär bli högt tippad men som nog har potential iaf.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Jahapp, PW till FBK... synd. Visar ingen stor uppskattning mot Timrå men klandrar inte när chansen att jobba med Granqvist dyker upp.
Positivt att det snart lär bli klart med Friberg och Önerud. Det kommer nog bli en intressant trupp till nästa säsong som knappast lär bli högt tippad men som nog har potential iaf.