bj21: Nja...tråkigt vet jag inte, fatta vilka derbyn! Riktiga derbyn även för dem och inte krystade "E4:a-derbyn" mot LHC...
Inlägg: 1369428
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Tänk att det inte blev nån NHL spelare av Jacob Markström heller, han som var så bra.