Olle: Instämmer. Kan man hoppas att Växjö missar ES så att vi kan ta deras målvakt?
Inlägg: 1369431
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 11/12
Johnny Bravo: När det gäller målvaktsfrågan så finns det bevisligen ingen heder så självklart kan man göra det. Fan om det blir som förra säsongen då vi blir tvingade att plocka in en målvakt som alla VET inte håller måttet.