1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614762 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1369443

Sv: Silly Season 11/12
MB: Jag vet inte om jag tycker att det är så¨förbannat korkat egentligen om jag skall vara ärlig. Visst är Nihlstorp en vass konkurrent om målvaktsspaden men det blir en riktig utmaning för PW att tävla i en miljö präglad av vinnarkultur. Stockholmare brukar ha en sällsam förmåga att slå i Karlstad. Naturligtvis tycker jag det är förbannat tråkigt att han lämnar Timrå. Men nu är de som det är. Vi kan gräma oss en stund. Men sedan gäller det att höja blicken och blicka framåt. Solen har gått upp idag också. Åh vi i Timrå skall vara förbannat stolta över att vi är så erkänt skickliga på att ta hand om spelare som hamnat mellan stolarna. Något som också Simon Öneruds agent bekräftar i en tidningsartikel.

Redigerad kommentar


Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.