+ 3
Inlägg: 1369664
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Undra hur stort underskottet skulle ha varit om många härinne styrt klubben.
Folk som skriker värva i tid och otid... Svindyra spelare dessutom.
Ni som skriver om "Snål-TJ" kanske får er en tankeställare nu, eller tror ni fortfarande att det finns en sedelpress under E.ON's katakomber.
Folk som skriker värva i tid och otid... Svindyra spelare dessutom.
Ni som skriver om "Snål-TJ" kanske får er en tankeställare nu, eller tror ni fortfarande att det finns en sedelpress under E.ON's katakomber.
Redigerad kommentar