Inlägg: 1369669
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Laken:
Varför inte värva hockeyliken Hedström och Prestberg ? Dom borde spela gratis, ;)
Varför inte värva hockeyliken Hedström och Prestberg ? Dom borde spela gratis, ;)
+ 1
Folk som skriker värva i tid och otid... Svindyra spelare dessutom.
Ni som skriver om "Snål-TJ" kanske får er en tankeställare nu, eller tror ni fortfarande att det finns en sedelpress under E.ON's katakomber.