Inlägg: 1370219
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Per HApps: ahdrian vill inte förändra elitserien :) han vill ha en europa liga, eriksson säger bara sådär eftersom dom är i kvalserien ;)
http://hockey.expressen.se/elitserien/1.2385996/modos-eriksson-vill-forandra-elitserien