micke: Agree, Nolby is the shiet. Löta kommer ta över som National arena med nybyggda kojor i träden runt rinken som Vip-loger.
Inlägg: 1370267
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Kostiainen: hoppas lander stannar ett år till!! den dagen lander slutar med hockeyn så ska han ju självklart satsa på frisör yrket!!! friskar upp med lite salong sverige
karriär.svtplay.se/v/2286497/david_fjall_gastar_salong_sverige
karriär.svtplay.se/v/2286497/david_fjall_gastar_salong_sverige
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Kostiainen: Har dom rensat bort en giftiga jorden som var runt rinken än? Vilket skulle vara jävligt synd, det växte mycket god murkla där.
PS. Bygg arenan på åkern nedanför kidvägen. Sen kan Sundsvall bygga ett helt nytt Birsta på slätten utanför.
PS. Bygg arenan på åkern nedanför kidvägen. Sen kan Sundsvall bygga ett helt nytt Birsta på slätten utanför.