Dragan 2k: 82,5 men inom fotbollen försvinner massvis med spelare gratis också på bosman. Så fort en lirare har en bra säsong i Allsvenskan försvinner han ut till europa. Vi kan inte ens konkurrera med Norge eller Danmark om lirarna.
Hockeyn har samma problem fast konkurrensen är mindre eftersom hockey är en mindre sport (vill inte ha något gnäll ang. detta påstående, det är fakta).
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Dragan 2k: 82,5 men inom fotbollen försvinner massvis med spelare gratis också på bosman. Så fort en lirare har en bra säsong i Allsvenskan försvinner han ut till europa. Vi kan inte ens konkurrera med Norge eller Danmark om lirarna.
Hockeyn har samma problem fast konkurrensen är mindre eftersom hockey är en mindre sport (vill inte ha något gnäll ang. detta påstående, det är fakta).