1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 137037

Sv: Robert Jindrich
dr-nix: Kräva mer? Är man skadad så är man skadad! Jindrich var i alla fall en av de bästa backarna i träningsmatcherna före elitserien. Utsedd till matchens bästa spelare mm. Vi lär behöva duktiga backar om andra blir skadade... Många matcher kvar... Fint att ha en rutinerad och hungrig Jindrich i rockärmen.

Ingen som hört rykten om att tränarna ska bytas ut? Att bara ligga tvåa i tabellen är väl inte bäst.

Annars så ryktas det om att det är så kallt och fattigt i Moskva att gatflickorna flöjtar av gratis bara för att få något varmt i magen...

Mer moderatorer till hockeysnack!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.