1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614749 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1370704

Sv: Silly Season 11/12
Magnus Rövarn : Jag gillar dig Magnus, men du kör med småfula diskussionsgrepp mellan varven. En gång till: när jag dissar Hedström är det h o n o m jag dissar, eller snarare hans elitseriespelarpotential. Du mer eller mindre kräver att jag, och andra, ska ändra vår uppfattning om Hedström därför att du vill se honom här. Det känns inte som en ok debatteknik.

Fan, det sprutar ju av EP-länkar här, och folk slänger ur sig potentiella namn korsan och tvärsan. Ska alla skälla och bete sig på samma sätt om man inte får medhåll?
Jag själv t ex är ju en av väldigt få som gärna ser Johan Andersson tebaks. Jag vet inte, men det skulle kännas rätt märkligt om jag började forum-skrika på folk att dom inte gillar mig och vill trycka ner mig när dom inte håller med.

Återigen, en sista gång: om folk inte håller med om något du skriver är det inte för att dom vill motarbeta dig eller bedriver någon form av kampanj. Dom är helt enkelt av en annan åsikt.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.