1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614894 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1370804

Sv: Kvalserien 2011
Kattgubben: Precis, den som vill ha ur Modo ska nog helst hoppas på en direkt avgörande mellan Modo och SSK i sista. Rögle har Växjö borta nästa match och då kan Modo gå upp på andra plats med ett avsågat SSK kvar i sista om resultaten just nu står sig.

Svarskommentarer

Sv: Kvalserien 2011
T T: SSK är redan avsågat nästan, dom har varit värdelösa flera matcher nu och tappat allt helt, ett avgöranade mellan SSK och modo är lika med modo vinst. Så nejtack.

Kattgubben: "Det känns underligt att se SSK så uddlösa som de har varit den här kvalserien."

Därför vill man inte ha ett avgörande mellan modo och SSK.

Sv: Kvalserien 2011
T T: Rögle som då möter ett ev klart Växjö, hur bakis är dom då... = 3P Rögle.

Sv: Kvalserien 2011
T T: Då tänker vi likadant. Det känns underligt att se SSK så uddlösa som de har varit den här kvalserien. NÅT är fel i truppen.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer