T T: SSK är redan avsågat nästan, dom har varit värdelösa flera matcher nu och tappat allt helt, ett avgöranade mellan SSK och modo är lika med modo vinst. Så nejtack.
Kattgubben: "Det känns underligt att se SSK så uddlösa som de har varit den här kvalserien."
Därför vill man inte ha ett avgörande mellan modo och SSK.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Kattgubben: "Det känns underligt att se SSK så uddlösa som de har varit den här kvalserien."
Därför vill man inte ha ett avgörande mellan modo och SSK.