Bra med solklara MoDon-segern. För jävla målskillnad. Nu verkar allt gå enligt planer. Växsjön och MoDon till elitserie. Lökiga lagen bort. Dåliga Röglen vill man inte se i högsta serie. Dessutom har MoDon vunnit the trophy. Haft lite success. Berömvärt i jävla loserlän Västernorrbotten. Men med Tompa och Linkan on the top vinner man inga guldfinal. Psych är av annan virke. Hoppas att dom raskar över Färjestaden och pissar oss i den jävla käft...
+ 12