+ 18
Inlägg: 1371104
Svarskommentarer
Sv: Kvalserien 2011
DJ Hemp: man behöver inte sätta minus pga att man förnekar att inte timrå vunnit eller att dom inte gillar ditt inlägg, man kan ju tolka det som att dom tycker timrå gjort det dåligt som inte vunnit och därför sätter dom minus om timrå.
Allt är inte så enkelt, man kan tolka dessa minus olika helt enkelt!
Sedan undrar jag varför du måste slå personerna som sätter minus, du sitter ju på ett forum där det ska disskuteras då kan du väl diskutera IRL med dessa personer också, eller.
Allt är inte så enkelt, man kan tolka dessa minus olika helt enkelt!
Sedan undrar jag varför du måste slå personerna som sätter minus, du sitter ju på ett forum där det ska disskuteras då kan du väl diskutera IRL med dessa personer också, eller.
+ 4
Denna någon verkar inte tåla att MoDo har vunnit SM två gånger medan Timrå varit fullständigt misslyckade. Inte en jävla final sedan föreningen bildades 1928. Det är förjävla dåligt. Visst, det är mitt favoritlag, men skamligt utav helvete är det faktiskt...
Vi är sämst!