1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1371106

Sv: Kvalserien 2011
DJ Hemp: man behöver inte sätta minus pga att man förnekar att inte timrå vunnit eller att dom inte gillar ditt inlägg, man kan ju tolka det som att dom tycker timrå gjort det dåligt som inte vunnit och därför sätter dom minus om timrå.

Allt är inte så enkelt, man kan tolka dessa minus olika helt enkelt!

Sedan undrar jag varför du måste slå personerna som sätter minus, du sitter ju på ett forum där det ska disskuteras då kan du väl diskutera IRL med dessa personer också, eller.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.