1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614886 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1371172

Sv: Silly Season 11/12
Magnus Rövarn : Vilket drev?
Det här är min känsla JUST NU som jag uttrycker härinne precis som du uttrycker dina känslor ganska ofta.

Den här känslan står inte skrivet i sten som du märker om du läser inlägget.
Jag tror dessutom att vi minst kan bli ett topp 5 lag om värvningarna o förlängningarna går i lås.

Om du tycker att det är pessimistiskt o att drevet satt igång så...Varsågod. Det står dig fritt att tycka precis som du vill, precis som jag.

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 11/12
Johnny Bravo: Timrå är inte, har aldrig varit och kommer förmodligen aldrig bli ett stabilt topplag. Vi kan om alla bitar faller på plats en säsong hamna i topp och kanske, kanske göra en SAIK. Det är det man hoppas och lever för och jag tror de flesta av oss härinne inser samma sak.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer