1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614875 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1371174

Sv: Silly Season 11/12
Johnny Bravo: Timrå är inte, har aldrig varit och kommer förmodligen aldrig bli ett stabilt topplag. Vi kan om alla bitar faller på plats en säsong hamna i topp och kanske, kanske göra en SAIK. Det är det man hoppas och lever för och jag tror de flesta av oss härinne inser samma sak.

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 11/12
mikenomad: Ja det är ju det man lever för men Timrå IK är som Hempen säger en looser förening o kommer så alltid förbli känns det som.

Vi kommer aldrig att få det där Guldet men alla andra lag kommer få det o kommer upp hur lätt som helst i ES dessutom... som Växjö tex.

Nä vi genomsyras inte av vinnarmentalitet direkt i den här föreningen.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer