1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614990 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1371351

Sv: Silly Season 11/12
vad tycker ni om det eventuella målvaktsparet Ridderwall/Lundström?

Kika på mina tankar.

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 11/12
Nej nu jävlar blir jag sådär uppeldad och förbannad igen. Vad i h-e är det frågan om? Knappt har krutröken lagt sig förrän de där jävla smålandsbönderna skall börja stjäla våran själ också. Det måste ju tamefan vara olagligt!

"VÄXJÖ LAKERS - DET RÄTTA VIRKET". Det är ett plagiat rakt av! Släpp Daniel Åhsberg utan kompensation eller ge oss 3 miljoner netto.

SKANDAL!!!!

Sv: Silly Season 11/12
Målvaktstränare: Jag tycker det ser snäppet vassare ut än Pikimäki/Åkerlund iaf. Hade personligen velat se ett ettablerat och tungt målvaktsnamn värvas och Lundström som backup. Kan nog bli skapligt det här ändå, speciellt med lite bättre backspel framför dom.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer