1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614991 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1371447

Sv: Silly Season 11/12
Nej nu jävlar blir jag sådär uppeldad och förbannad igen. Vad i h-e är det frågan om? Knappt har krutröken lagt sig förrän de där jävla smålandsbönderna skall börja stjäla våran själ också. Det måste ju tamefan vara olagligt!

"VÄXJÖ LAKERS - DET RÄTTA VIRKET". Det är ett plagiat rakt av! Släpp Daniel Åhsberg utan kompensation eller ge oss 3 miljoner netto.

SKANDAL!!!!

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 11/12
Magnus Rövarn : Men snälla, vad är det för fel på er. Ni klagar på Linkans scouting och sen torrjuckar ni efter Daniel "Fröken Glas" Åhsberg...

Åhsberg har varit skämssämst i laget i kvalserien. Ropa närkamp till honom och han gör i brallan. Det är ytterst tveksamt om han FÅR bli kvar i Lakers nästa säsong och han ska definitivt inte till Timrå (då gör jag på mig).

Som sagt, han gör sina poäng, men är i övrigt en belastning för laget. Han går fetbort.

Sv: Silly Season 11/12
Magnus Rövarn : Har mejlat deras sportchef Henrik Evertsson nu och klargjort min ståndpunkt kring det hela.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer