1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614994 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1371720

Sv: SM-slutspelet
Blizzard: Man njuter lite åt att se den där anorektikern som bara rör på underläppen när han pratar pinas lite i båset. FBK får gärna ta detta med 4-0 i matcher. Någon jävla ordning får det fan vara. Jag unnar inte Sanny ett jota men jag blir provocerad av tanken att en klubb av Skellefteås dignitet kan slåss om guldet när vi vek ner oss under vår "guldålder".

Svarskommentarer

Sv: SM-slutspelet
Knylan: Hahaha!! Där fick du verkligen till det. Och jag håller med dej!

Heja FBK. Hata SAIK! 1-0 i matcher.

Men vilken otroligt dålig stämning och inramning må jag då säga. Serielunksstämning....typ.

Sv: SM-slutspelet
Knylan: 3-0 till FBK nu...notera de närmast Sovjetiska glädjescenerna på läktare och is när FBK gör mål.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer