1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614991 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1371734

Sv: SM-slutspelet
Knylan: Hahaha!! Där fick du verkligen till det. Och jag håller med dej!

Heja FBK. Hata SAIK! 1-0 i matcher.

Men vilken otroligt dålig stämning och inramning må jag då säga. Serielunksstämning....typ.

Svarskommentarer

Sv: SM-slutspelet

Skarin: GILLA!

SAIK-supportrarnas nyvunna kaxighet har aldrig fallit mig i smaken och jag tycker inte den lämpar sig speciellt bra hos en klubb som, i likhet med oss, inte varit i finrummet så värst länge de senaste tio åren. Varför denna sturskhet innan man klarat av att vinna nåt?

Därför: Heja FBK. Hata SAIK! Om FBK redan vunnit dagens match återstår väl att se. Men det ser helt ok ut såhär långt!


Sv: SM-slutspelet
Skarin: Ja, dom är blasé. Guld är vardag i Färjestad.. fan vad trist.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer