1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614996 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1372627

Sv: SM-slutspelet
Simmalugnt: Aldrig! Majesky skall inte sätta sin fot i Medelpad. Förresten skicka han till Riga. Det är vida känt och allmänt vedertaget att det är en återvinningsstation för gammalt rat. Men så är ju Lettland ett U-land också.

Vidare kan man konstatera att det finns enormt många vattenbärare i Norrlands inland och dess glesbygd. Där råder det sannerligen ingen bristvara.

Redigerad kommentar


Svarskommentarer

Sv: SM-slutspelet
Magnus Rövarn :

Det jag menade var att dålig scouting låter som Timrå i ett nötskal. Men nu är ju Nubben tillbaka och styr upp skutan. Och Svågerpolitik känns som det var länge sedan det var ett problem i alla fall på backsidan.

Sv: SM-slutspelet

Magnus Rövarn :

Men inte behöver väl jonte flytta till Riga??? :)


Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer