Det jag menade var att dålig scouting låter som Timrå i ett nötskal. Men nu är ju Nubben tillbaka och styr upp skutan. Och Svågerpolitik känns som det var länge sedan det var ett problem i alla fall på backsidan.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Det jag menade var att dålig scouting låter som Timrå i ett nötskal. Men nu är ju Nubben tillbaka och styr upp skutan. Och Svågerpolitik känns som det var länge sedan det var ett problem i alla fall på backsidan.