1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614818 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1374332

Sv: Silly Season 11/12
Kattgubben: Ja kan man få dom i paket pris kanske :)? Sedan tycker jag vi kan lösa ut Antti-Jussi Niemi ifrån Jokerit också, han är ju gammal och go, så kan modo få behålla sin gulli pikk :)

och så behöver vi en erfaren Målis, kanske Linkan håller på tjatar på Ed Belfour att göra comeback, tror det är därför det tar sån tid, dom måste ju lösa ut Murley då också om våran Le-mat ska anlända;-)

Edit: Nu jävlar fick vi upp medelåldern så det bara sjunger om det =)

Redigerad kommentar


Svarskommentarer

Sv: Silly Season 11/12
Blizzard: haha.. gissa om man var avundsjuk när Brynäs hade Dackell, Molin och Sjödin i laget. Det måste ju vara den ultimata gammgubbstrion ändå. Det skulle kännas väldigt.... ombonat och hemtrevligt med såna i truppen. ;)

Sv: Silly Season 11/12
Blizzard: Alla snackar Sparta, ingen snackar Stephen Foyn.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.