+ 5
Inlägg: 1374468
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 11/12
Magnus Rövarn : Det spelar väl ingen roll om han har hjärta för Timrå om han inte gör bra värvningar?
När det gällde diskussionen om Mattias Karlsson visade du fan ingen nåd, så varför ska Linkan behandlas annorlunda?
Maken till splittrad retorik får man leta efter.
När det gällde diskussionen om Mattias Karlsson visade du fan ingen nåd, så varför ska Linkan behandlas annorlunda?
Maken till splittrad retorik får man leta efter.
+ 1
Sv: Silly Season 11/12
Magnus Rövarn : Jag tänker absolut inte ställa mig bakom något ryggklappande när det gäller linkan, inte under några omständigheter alls.
Jag skiter fullständigt huruvida linkan har känslor för Timrå IK, han håller inte måttet och nu har vi en erfaren kille i nubben som helt plötsligt ska hålla honom i handen? Dead weight! Klubben har annonserat att man ska spara pengar, jag anser att linkan borde vara först att få gå.
Du vill skriva kontrakt med Jonte, jag vill att linkan lämnar klubben.
Jag skiter fullständigt huruvida linkan har känslor för Timrå IK, han håller inte måttet och nu har vi en erfaren kille i nubben som helt plötsligt ska hålla honom i handen? Dead weight! Klubben har annonserat att man ska spara pengar, jag anser att linkan borde vara först att få gå.
Du vill skriva kontrakt med Jonte, jag vill att linkan lämnar klubben.
Desamma gäller Thomas Johansson. Jag har tänkt om på den punkten. Jag tycker fortfarande att de hade kunnat vara läge att växla över nu. Men det verkar av allt att döma som han förlänger några år till. Då är det bara lyckönska Thomas och acceptera det beslutet.
Linkan har en lidelse och ett engagemang även om han har ett annat upplägg än Nubben. Men Linkan måste få göra misstag för att lära sig någonting. Det är en jäkligt utsatt post och arbete han har som är väldigt beroende utav att allting klickar. Det finns ingen människa som är felfri och skall vi behålla vårt goda renommé i hockey-Sverige och även fortsättningsvis kunna knyta upp talanger och intressanta spetsspelare så gör vi bäst att stå upp för det vi tror på. Som sagt var att kritisera är ett sundhetstecken men man måste även inse när det är läge att hålla igen käften och svälja stoltheten.
Det här eviga malandet om hur jävla usel enskilda individer är tenderar bara göra mig spyfärdig. Kom då gärna med konkreta argument och kasta inte bara ur er hörsägen och andrahandsinformation åt höger och vänster. Det är smaklöst!
Nu vill jag betona att Du inte skall suga åt dig hela inlägget bokstavligt talat. Utan detta inlägg omfattar långt fler skribenter än bara dig!
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar